Inschrijven als patiënt
Inschrijven als patiënt
Vaadent tandartsenpraktijk neemt in verband met de beperkte capaciteiten alleen nieuwe patiënten aan die in Vaassen of de directe omgeving daarvan wonen. Dat betreft de postcodes:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daarnaast kunnen ook partners, kinderen en andere inwonende gezinsleden van huidige patiënten van Vaadent om inschrijving verzoeken.
Wij verwachten van onze patiënten dat zij zich samen met ons voor een gezonde mond inzetten, onze praktijk regelmatig voor periodiek onderzoek bezoeken en de adviezen met betrekking tot preventie en zelfzorg opvolgen. Verder verwachten wij van onze patiënten dat zij zich aan de regels met betrekking tot het maken, nakomen, wijzigen en annuleren van afspraken en onze betalingsvoorwaarden houden.
Indien u zich in het hiervoor geschetste beeld van onze patiënten kunt vinden nodigen wij u uit om ons te bellen. Een van onze assistentes zal dan uw gegevens noteren en een persoonlijke intake afspraak met u maken. Indien er op dat moment onvoldoende mogelijkheden hiervoor in de agenda zijn kan de assistente uw gegevens op een wachtlijst zetten. U wordt dan later teruggebeld als er weer mogelijkheden in de agenda zijn. Wanneer de wachtlijst te ver oploopt kunnen wij besluiten deze tijdelijk te sluiten. In dat geval zal u verzocht worden het op een later moment opnieuw te proberen.
Tijdens die intake afspraak nemen wij voldoende tijd om u goed te leren kennen en uw tandheelkundige behoeftes en wensen te bespreken. Daarnaast leggen wij u dan graag uit hoe wij werken, welke mogelijkheden wij onze patiënten kunnen bieden en wat wij verder van u verwachten. Wij proberen zo een goede basis voor een duurzame en op wederzijds vertrouwen gegronde patiëntrelatie te leggen. Na afloop van de intake afspraak besluit de tandarts in overleg met u tot uw definitieve inschrijving als patiënt van Vaadent tandartsenpraktijk.
De tandarts voert tijdens de intake afspraak ook al een periodiek onderzoek bij u uit en besluit naar aanleiding daarvan om al dan niet nieuwe röntgenfoto’s van uw gebit te maken. Aan dit eerste bezoek zijn dus al kosten verbonden.
Mocht u mede naar aanleiding van een pijnklacht of een urgente behandelnoodzaak van tandarts willen veranderen dan verzoeken wij u zich daarvoor toch eerst tot uw huidige tandarts dan wel (buiten diens bereikbaarheid) tot diens spoeddienst te wenden. Indien u nog geen tandarts heeft kunt u hiervoor contact op nemen met de spoeddienst van Dental 365 (tel 085-0189466). Wij zullen de verantwoordelijkheid voor de behandeling van pijnklachten en spoedeisende behandelingen pas overnemen nadat de hiervoor beschreven intake procedure is doorlopen en wij u definitief als patiënt hebben ingeschreven.
Wij danken u voor uw belangstelling, rekenen op uw begrip voor de hiervoor geschetste procedure en zien er naar uit u in de toekomst als patiënt van Vaadent tandartsenpraktijk te mogen begroeten!